+ Scafandru' înaripat

12.05.2006.

Sunt în Piaţa Sf. Vineri, strivesc cu pumnii frustrări, gelozii, trecut. Botez cu sânge revoluţia care începe. Nu îmi mai e nici silă, nici milă, nici frică de mine. Sunt doar curios.

Sunt în desfrâu, mă răzbun pe lanţurile care mă leagă. Sfâşii prietenii, haine, voinţă, trup de femeie. Îmi arăt colţii, în zâmbet, pe fugă. Linişte.

Sunt în Vama Veche, amestec trăiri, mă joc cu culori în mirosuri scumpe de alcoale fine. Ursus.

Înfig drapelu’n tine! E ziua mea.

Sunt in Mizil. Port steagu' in fruntea cortegiului funerar. O conduc pe Cristinuţa pe ultimul drum. Un cerşetor se oferă să ducă steagu 'napoi, la biserică, dacă-i dau ştergaru'.

Sunt în biserica Domniţa Bălaşa. O privesc în ochi, într-o icoană, pe Sfânta Fecioară. Gogan se’nsoara, prima oară. Ea nu se uită la mine, nu mă-nsor eu. Plouă iar.

Sunt pe malu’ Cociocului, mă oglindesc în el. Apă murdară. Acasă, pe dulap, am o sticluţă cu apă sfinţită adusă de mama, de Paşti. Nu pot să mă privesc în ea. Nu-ncap!

Sunt în aşteptare. Ştiu că trebuie să sune ceasu' să mă trezesc. Azi am atâtea de făcut! Numar în gând.

Tu numeri să te trezeşti sau doar s-adormi?





[+/-] afişează/închide

0 comentarii: