Convulsii



21.02.2006

"... uite ca am gasit un surogat al existentzei suficient de bun ... poate prea bun ... daca nu cumva mai bun decat realitatea ... wow. ... cam asta ar fi motivul pt care nu prea mai sunt ... " de Azrael *

- Ce faci labă?
- 'neaţa! (casc)
- Ştiu că o sa fie o surpriză pentru tine, dar "dimineaţa" (..) a facut-o Altu'!
- Hehe! (fără chef)

- Pizdăăăăăăăăăăăăăăă! M-am gândit să te fut, ce zici?
- Pas.
- Măcar un cip?
- Doar o muie, la limită!

- Ce ţi-a venit fă, aseară?
- Nu mai joc fă. Gata! Eu nu-s omu' să joace omeneşte. Vreau şi eu maşină să conduc şi salariu şi p-ormă 'om vedea. Întâi astea două p-ormă "gioace"!
- (râde) Ce prostălău! Ce treabă are mă una cu alta? Tu eşti student, ce să ai maşina şi salar'!?
- Da, dar prostălăul care-l îl vezi nu e prostălău' de rând.
- Când termini o să ai.
- El este prostălău' Ţării Româneşti! Hehe. (trist)
- O sa fiu şef...
- Şef dă ce mă? Dă raion?
- E un
link * amuzant, trimis de Matrix.
- A da, îl ştiu. Hehe.
- Măi, eu nu am probleme pentru că nu te mai joci tu, poţi să faci ce vrei, în ceea ce mă priveşte mă descurc fără tine, că îmi place sau nu, asta e.
- Altceva... decizia ta. Ştii că o respect mereu dacă e luată cu cap. Acum nu este, nu faci ceva ce te caracterizează.
- Hehe! (răutăcios)
- Nu că renunţi la joc, mă refer la stilul de viaţă. Atitudinea ta faţă de Katika este, însă, tare dubioasă.
- Cum pula mea, poate cineva s-aprecieze lucrurile care mă caracterizeaza pe mine, cu pretenţia de a fi obiectiv!?
- Beşi d-aici cu morala creştină!
- Nu e bă morală creştină deloc, e doar o constatare asupra unui raţionament "de doi lei".
- Ceea ce te caracterizează este, să spunem, ceea ce eu cred că sunt lucrurile care au rămas constante de când te cunosc, în ceea ce te priveşte.
- Bleah!
- Deci nu e vorba despre un raţionament "de doi lei", e vorba de lucrurile în care ai crezut.
- S-a trezit parapsihologu' lu' peşte! Încercarea de a mă convinge sa fiu un Antipa 2 mă măguleşte, dar nu se poate Andrei. Fiecare dintre noi îşi găseşte de unu' singur pasu-n faţă. Tu ai un anumit caracter, o anumită personalitate, eu alta. Eu nu pot face lucrurile temperat, ca tine. În concluzie se impun măsuri radicale. Simplu.
Cât despre atitudinea mea faţă de Katika, îmi doresc să fie una de grijă. Încerc să îmi schimb priorităţile, să pun în prim plan şi ce vrea ea, şi ce contează pentru ea pă lumea asta. Nu pot trăi la nesfârşit ca o vită.
- ...târziu!
- Ca un porc preocupat doar să scurme-n noroi şi să se-ngraşe.
- Pe Katika ai pierdut-o tată.
- Hehe! (îngrijorat)
- Eu sunt ultima persoană care să considere că nu e cazul să îţi schimbi viaţa, dar să petreci în bodegi cu Katika şi să vă îmbătaţi nu e schimb de priorităţi, în accepţiunea a ceea ce înţelegi tu prin "schimb de priorităţi".
- Asta e o reprezentare extrem de nerealistă despre mine.
- Iar dacă nu crezi că ai pierdut-o pe Katika, eşti lejer naiv.
- Mă rog, ţi-am zis, nu mai judeca lucrurile prin prisma ta, a existenţei tale.
- Nu le judec fată, că atunci aş putea zice ca nu ai pierdut-o, că nevastă-mea e altfel.
- În privinţa "pierderii" nu te complace doar la a arunca verdicte, concluzii.
- Dară Katika e infit mai sălbatică şi mai greu de controlat.
- Argumentează-le!
- Asta e relativ simplu, dar ar fi urât să arunc argumete evidente şi naşpa... Cel mai simplu ar fi să ne vedem. Să discutăm. Aşa ceva nu poţi vorbi pe messenger.

* click pentru a vedea originalul




[+/-] afişează/închide

0 comentarii: