CYBERMENTAL

Din ce in ce mai multi prieteni d’ai nostri se insoara. Si nu numai ca se insoara, dar fac si copii. Multi copii. Exagerat de multi copii. Iar cei care nu au facut deja doi, trei, se gandesc sa faca. Numara zilele care au mai ramas pana cand or putea sa se apuce. 

Parca s-ar fi anuntat la stirile de la ora 5 despre iminenta disparitie a rasei umane si toti se gandesc ca au antidotul in vintre. Nasol. Asta ca sa nu mai spun ca este si un foarte prost exemplu pentru consoartele celor care cred ca 6 miliarde si ceva de cetateni este destul, daca nu cumva prea mult.
Zilele trecute imi zicea cineva ca ar fi vorba de 7 miliarde. Cu atat mai rau…

Ma rog… deja nu mai stiam cum sa ocolesc subiectul in discutiile cu consoarta mea. Oriunde ma intorceam vedeam rochii de mireasa, carucioare de copii, biberoane, invitatii, etc. Anul asta am fost deja la doua nunti si un botez. Consoarta a fost (separat) la alte trei nunti si doua botezuri. Consider ca e de ajuns. Ar fi timpu sa se opreasca.

Si uite asa ma intorc intr-o zi acas cu inima stransa pentru ca dimineata imi spusese consoarta ca se duce la un control. 

Dupa cum zic, intru in casa, dau sa ma trantesc in fotoliu sa dau drumul la televizor si-o bere cand privirea imi este atrasa de niste foi cu a caror prezenta in casa nu eram familiarizat. Erau asezate neglijent dar la vedere.
Normal, pun mana pe ele si incep sa ma uit. Din putinele mele cunostinte in domeniu am dedus ca era fara indoiala vorba de ceva medical. OK, dar ce ?

Ma uit mai departe… cabinet ginecologic… analize.. ecografie… hopaaa! Noroc ca stateam jos. M-au trecut toate apele. Deja vedeam cum pun patutzul in locul lazii de bere, biberoane in loc de uischian, pampersi in loc de muzichie. Nasol rau !

Totusi, ma gandesc sa nu fiu chiar asa pesimist si sa dau un telefon de control. Sun consoarta si o intreb pe ocolite care e treaba cu hartiile alea.
Raspunsul ei m-a facut sa rasuflu usurat: “Stai dom’le linistit. Nu sunt gravida. Sunt doar bolnava.”


Textul de mai sus îi aparține lui Neatza. L-am citit prima oară aici.

Neatza este omul din spatele(sau din fața?) acestui proiect: www.another.ro


comentarii:

Anonim spunea...
octombrie 10, 2008
 

pst... vezi ca ai o problema cu comenturile