Realitatea ie chiar in fatza. Vireaza la stanga sa nu dai in ia.

Deci dormeam eo vineri la mine in pat. Frumooooss… ce sa zic, mirific ! Laomomendat, nuj cum dracu se face ca incepe patu sa se zgaltzaie aiurea. Zic in capu meu: cutremur. Dupe care, fara sa deschid ochii, dau sa pun mana pe consuarta care dormea alaturea in scop ca so trezesc shi sa fugim. Pun mana shi aud: “Ce pula mea faci ba ?”

Hopaaa… de cand vorbeshte consuarta asha urat ? Dau s-o mai zgaltzai inc’odat in scop ca sa-sh dea seama de gravitatea faptelor. Dupe care ma gandesc ca puate mi sa parut mie.

Nu apuc sa termen gandu, ca patu se zgaltzaie din nou shi mai tare de data asta. Ba, sa-m bag pula, e grav bre ! Deci ar fi timpu sa deschid ochii shi sa vedem despre ce ie vorba. Puate se pregateshte consuarta sa plece la biuro. Da n-o fi cam devreme ?Aoleooo… stai ca az trebe sa plec la Brashov. So fi sculat mai devreme sa ma ajute cu oarece. Da ce kilu meu se zdruncina in halu asta ? Hai sa deschid ochii. Cineva a lasat televizoru deschis.

OAAAUUU!!!! Sam bag pula ! Niciodata nu mi s-a parut televizoru asha mare ! Pe ecranul imens, ceva vine spre mine cu o viteza inspaimantatuare, asha ca, instinctiv, ma prind de marginea patului. Moment in care aud din nou:
“Ia, ba, in pula mea mana de pe schimbator ! Ce pula mea ai ? Tzi-e rau ? Hai ca tocma am trecut de Ploieshti. Asha ca deschide geamu sa te trezesht ca pana la Sinaia nu opresc nici mort.”

Textul original îi aparține lui Neatza si a fost postat prima oara aici

0 comentarii: