Mucles!

16.02.2006
,
- Ce faci urâtule? Vii în Fire diseară nu?
- Nu.
- Ok. Deci ne vedem în Fire?
- NU. Deci: NU!
- Tzaca tu nu ne mai iubeşti. Nu mai ieşi cu noi. Preferi să bei singur în hruba ta.(..) Asta-i viaţa.
- Dar ştiu că vă întreceţi cu gluma, măi Katika! Cum vine asta? Păi: joi am băut cu Aristide şi cu Sile, vineri seara m-au luat pe sus unii la un chef - mai mult forţat, sâmbătă Aristide şi cu Sile m-au bârâit să ies în A, recunosc că nu am mai avut puteri, aseară m-a sunat Bogdănel să ies cu el şi cu Doru.
- În fine mă, treaba ta! Nu te mai "bârâie" nimeni. O să-i zic lui Aristide să te lase în pace.
- Da, bine măi frate, dacă eu beau cu voi toţi, pe rând, se alege prafu' de viaţa mea!
- Ce te smiorcăi atât?
- Am şi eu dreptul la decizie, nu?
- Da mă da. Mai vorbim, pa...
- Adică, ce, n-ai mai pomenit să vrea omu' să mai doarmă, să mai facă şi el una alta? Că poate am şi eu o viaţă personală.
- Fă mă ce vrei! Nu trage nimeni de tine. N-ai decât să dormi, viaţa asta şi o eternitate pe care o vei dormi-o sigur, cu sau fără voia ta.
- Adică trebuie să îţi mulţumesc că mi-ai dat liber diseară?
- În viaţa asta măcar ai liberul arbitru.
- Eu nu îmi mai aparţin, că v-aţi găsit voi să-mi faceţi program una-două(..) Mai uşurel şi mai rar că e mai sănătos. O.k? Pa!
- Băi, ia mai du-te-ncolo! Eu am spus-o mai mult în glumă. Nu eşti indispensabil! Ţi s-a urcat la cap!
- Ca atunci în Fire când mă ţineaţi legat! Nu cred că mi s-a urcat la cap.
- Hai, time out!
- Pa!
- Pentru o vreme.
- Ne vedem joi seara, dacă vrei. Până atunci nu ies deloc.
- Du-te-n ....
- Mersi frumos!
- Nu ne mai vedem nicicum.
- Bine, frivolo!
- Şi o să vorbesc şi cu Aristide.
- Eşti imposibilă uneori.
- N-ai decat sa iesi cu cine vrei!
- NU IES! De ce nu înţelegi că nu am chef să ies ca turbatu' în fiecare seară!? Am şi eu obligaţii, am şi eu lucruri de făcut, cărţi de citit, de studiat
- "frivolă" eşti tu draguţă! Nu te mai amăgi.
- E chiar aşa de greu să...
- Mucles!






[+/-] afişează/închide

0 comentarii: