Elevation

27.12.2005


- Ce faci dom'nle?
- Dau note:
click
- Am păţit ceva naşpa aseara ....
- !?
- Am pierdut toţi banii din casă, am adus o curvă şi când a plecat aia mi i-a furat pe toţi şi eu nu m-am prins decât după ce a plecat.
- Câţi?
- Păi au fost 5, unu i l-am dat ei pentru prestaţie şi 4 au dispărut dar nu ştiu când a băgat aia mâna în dulap... oricum eram cam varză, că altfel nu o luam acasă. Să-mi bag fix pula! Că sunt un mare dobitoc.
- Ai apucat să-i dai lu’ Sile banii ăia?
- Nu, că m-ai sfătuit să-i ţin eu, să nu-i piardă. I-am pierdut eu bre!
- Să mă fut!
- Da mă, erau banii pentru Craciun şi pentru Anu Nou! Asta e fix prima de la şefu pe ultimele 2 luni, m-am bucurat degeaba.
- Te-a văzut, când ai plătit-o, dă unde ai scos banii?
- Da bă.
- Bă, să-mi bag pula!
- Asta e! am fost dobitoc şi gata.
- Mor dă ciudă mă!
- Ce pula mea vrei să mai fac acu!?
- Fute-m-aş în soarta ei!
- Eu m-am obişnuit o ţâră cu ideea.
- Era bună măcar?
- Da bă, mergea, am futut două ore la ea până mi-am dat drumu, îmi ieşise limba de-un cot...
- Bă a dracu curvă, s-a ginit unde aveai banii.
- Da băga-mi-aş şi n-am vazut-o, fir'ar a dracu!
- Da cum pula mea, n-ai platit-o la sfârşit?
- La început mă, că aşa e la curve.
- "Banii înainte ca la curve" Hehe, ai adormit înainte să iasă ea din casă?
- Nu!
- Cum pula mea a facut atunci!?
- Dar ne-am futut pe jos şi poate atunci ... a deschis cu picioru' uşa de la dulap.
- Înaltă?
- Nu
- Vrei să mergem diseară să o speriem putzin?
- Nu bre... Crezi ca o mai gasesc eu?
- Hehe, păi nu lucrează?
- Şi p-orma, dacă vine cu ţiganii peste mine? Dă-o dracu cu totu şi gata.
- Vine cu pula, n-are sânge că ştie că e vinovată.
- Păi ştie unde stau bre, acuma.
- Să ma fut!
- Dă-i dracu de bani, poate aşa mă învăţ şi eu minte.
- Păi tu ce faci mă acu, din ce trăieşti?
- Mai cer pe la servici bre, n-o fi foc, că acu’ de Crăciun oamenii sunt darnici.
- Aşa e, plătesc un nr. cu 5 milioane!
- Lasă bre, că acum cred că m-am învăţat minte ... sau, dacă o mai văd, îi zic să treacă pă la mine pentru una mica, mai am 4 la ea.
- Eşti dus!
- Tre’ să îmi caut o femeie de casă, că m-am săturat de vagabonţeală!
- Eu am încercat în mai multe rânduri să-ţi strecor ideea, nu-i musai s-o iubeşti, nu tre’ să fie EA, tre’ doar să-ţi dea un echilibru cât dă cât.
- Ar trebui să stea cu mine în casă că altfel eu o iau iar razna pă străzi.
- Păi nu-i greu frate să găseşti o căministă cuminţică din provicie!
- Mă mut eu la ea?
- Nu mai contează unde, la ea sau la tine, ideea de bază e să nu mai stai singur, partea proastă e că ţie ţi se ia destul de repede de oameni.
- Adică!?
- Tre’ să lucrezi la partea asta un pic, adică dacă nu simţi tu fioru’ pulii dai flit repede, nu ai răbdare.
- Păi dacă nu simt nici un fior...
- Prietene, s-ar putea să mori şi să nu gaseşti acea femeie, ia, în pula mea, una cu care să nu-ţi fie ruşine pă stradă şi impuneţi să stai lângă ea macar juma’ dă an pă urma mai vezi tu.
- Bine domn'le. Cum să fie?
- Să poţi să o ridici dă jos! Hehe.


[+/-] afişează/închide

0 comentarii: