tricoul nike

Gata. Am venit! Nu mai plinge, ca te pleznesc!
Am fost aproape 3 saptamini intr-o tara civilizata, unde au coroane ca bani si berea-i vreo 6 euro. Chiar, aia au bere pe numere! 1 e fara alcool, 2 nu exista, 3 poti cumpara de la alimentara (4.7%) si 4 gasesti numai la circiumi sau magazine spaciale de alcool. Ce abureala. Da a fost frumos. Obositor de tot ca a trebuit sa muncesc numai noptile (atunci este network-ul mai liber) si ziua nu prea am avut chef de plimbare la -20 de grade. Ca asa de frig a fost. Nu tot timpul, asa ca am avut si marea placere de a intilnii fete frumoase prin vasturile mall-uri. Si se dadeau tare la birfa, nu gluma.

Anyway, vreau sa-ti spun un episod haios: un bashtinash de acolo, pe nume Henry, muncea cu mine tot timpul. Dupa vreo saptamina de vorbit, ma invita la casa lui de vara. Bineinteles ca am aprobat, fiind foarte curios cum arata. Imi imaginam ceva in genul cabanelor din Predeal, etc.
Cind am ajuns, am ramas blocat. O cabana mica (nu avea decit o camera mare) fara curent electric si apa. Wc-ul era fara, o cusheta mica cu o gaura pe o bancheta, sub care era un lighean mare. Mai misto era la Urziceni, la un prieten de al meu.

M-am aratat incintat cind Henry mi-a prezentat-o. Ce dracu era sa fac? Afara erau vreo -25 de grade, asa ca am inceput sa facem focul in soba aia. Dupa citeva minute, si-a dat seama ca nu a luat apa de baut, si bere nu erau decit vreo 10 sticle. Asa ca ma lasat singur sa am grija de soba si el a plecat repede la magazin, sa faca aprovizionarea. Cel mai aproape era la vreo 30 de km! Si numai pina la sosea erau vreo 10, pe un drum de padure plin de zapada si alte prostii nefolositoare.

Am aruncat vreo 5 bushteni in soba aia, sa se incinga tare, ca era asa de frig, incit pina si geamurile erau inghetate pe dinauntru! Dupa vreo jumatate de ora, se facuse asa de cald, ca a trebuit sa ma dezbrac pina la chilotzi. Am inceput sa-i caut lui ala prin sertare, incercind sa gasesc ceva bun de dus in tara, dar nu am gasit decit niste conserve de peste, baterii, hirtie igienica si o lampa din aia cu ulei.

La un moment dat, m-a luat burta asa de tare, incit am fost nevoit sa ma duc la wc. Mi-am pus numai geaca lui de iarna (pe a mea nici o simteam pe mine la frigul ala) si am ieshit afara. Brrrr...ce frig era. Am proptit un fel de lopata de zapada in fatza ushii si am luat-o la fuga spre wc-ul ala. Cararea pe acolo era a dracului de alunecoasa. Pe la jumate, am auzit un "poc" in spate si m-am intors brusc sa vad ce este. Atunci am alunecat pe spate si am cazut asa de nasol incit m-am dat cu capul de o piatra prosta, care era pusa acolo ca artizanat. Durerea a fost asa de tare, incit m-am kkt pur si simplu pe mine, dar nu inainte sa vad cum usha se inchidea incet, da sigur.

Si uite asa, m-am gasit pe jos, cu kkt la cur, imbracat numai in chiloti si o geaca scurta, la - 20 de grade si cu capul spart. M-am ridicat incet, fiind mahmur din cauza loviturii. Urmatorele minute nu prea le mai amintesc. Cert este ca incepuse sa-mi inghete picioarele caci incepusera sa ma doare de atita frig. Mi-am aruncat chilotii in niste boscheti, am spart geamul de la usa si am intrat in cabana. Neavind cu ce sa ma spal, m-am sters cu tricoul nike cit am putut, dupa care l-am bagat intr-o punga de plastic, sa-l spal la hotel, ca era nou.

Intr-un timp a venit si Henry, care s-a speriat tare de tot. M-a dus repede la spital, unde mi-au pus vreo 4 copci si mi-au facut si o radiografie, sa fie siguri ca nu am capu crapat, etc. Radiografie pe care mi-au dat-o mie si pe care o sa o pastrez toata viata!

Asta este!

Textul original ii apartine lui Nicholas_Alex. L-am citit prima oara aici.

0 comentarii: